Gepubliceerd op donderdag 3 aug 2023 om 07:51
Solutions30 start in opdracht van netbeheerder Fiberklaar met huisbezoeken om te kijken waar de fiberkabel kan binnenkomen in de woning en waar de fibercontactdoos kan geïnstalleerd worden (in overleg met de bewoner).
De technici dragen tijdens de huisbezoeken kledij met het logo van Fiberklaar en hebben een legitimatiebadge.
De huisbezoeken zullen de komende maanden in beslag nemen. Het kan dus wel even duren vooraleer de aannemer bij jou komt aanbellen.
Wist je dat
- de aansluiting op het Fiberklaar-netwerk vandaag volledig gratis is
- er geen verplichting is om een abonnement te nemen bij één van de internetproviders die actief zijn op het netwerk
Meer weten
Je kan met je vragen terecht bij de aannemer Solutions30 of Fiberklaar.
- solutions30@fiberklaar.be en 0800 15 905 voor alle vragen i.v.m. aanleg en huisbezoeken + eventuele klachten (schade of andere problemen)
- service@fiberklaar.be en 078 31 99 87 voor alle vragen i.v.m. fiber, wie is Fiberklaar etc. of surf naar fiberklaar.be/merchtem