Tijdelijk geen of beperkt kraanwater in de Dries en Hof ten Houte op 19 augustus

Gepubliceerd op  dinsdag 1 jul 2025 om 11:54

Door de werken kan er tijdelijk geen of minder water uit de kraan komen.

Wat kan jij doen?

  • Zorg op voorhand voor een voldoende voorraad water (vul enkele flessen of emmers).
  • Gebruik geen water tijdens de wateronderbreking. Houd alle kranen dicht en laat de wasmachine en afwasmachine (en andere elektrische toestellen die aangesloten zijn op het waternet) niet draaien.
  • Verwittig je huisgenoten. 

Bruin kraanwater na de werken?

Is jouw kraanwater na onze werken geel of lichtbruin? Het water wordt vanzelf weer helder als je de kraan even laat lopen. Het troebele water is niet schadelijk voor jouw gezondheid. Geen probleem dus als je er per ongeluk van drinkt.

Wil je deze meldingen in de toekomst ook via e-mail en/of sms ontvangen?

Meld je aan in de klantenzone en vul jouw e-mailadres en/of gsm-nummer in bij 'klantgegevens'. Ze steken ook altijd een brief over deze werken in de brievenbus bij alle betrokken klanten.

Meer info over deze waterstoring

  • Surf naar www.dewatergroep.be/werken voor de meest recente informatie.
  • Bel naar het klantencontactcenter van De Watergroep via 02 238 96 99.
Naar top